למה לבחור בהשכרת יאכטה ליום ההולדת הבא שלך?

 שנה אחרי שנה כולנו עומדים בפני האתגר איך לחגוג ולציין את יום ההולדת הקרב ובא.  האם זו תהיה ארוחה מפוארת עם חברים? יום בחוף הים? או אולי סוף שבוע בחו"ל? בעצם כבר עשיתם את הכל.. אבל אל תדאגו, יש לנו בשבילכם הצעה מיוחדת שעוד לא ניסיתם כדי לציין את האירוע הזה. השכרת יאכטה ליום הולדת, זה הדבר הבא! חוויה מקורית וייחודית שתגרום ליום ההולדת הזה להיות אירוע מרגש ומיוחד.



דמיינו את זה..

אתם וחבורה מצומצמת של חברים קרובים נהנים וסועדים בארוחה מפנקת בלב ים, הרחק מהמולת העיר, ללא שום דאגה או אחריות על הראש. רק אתם, חברים וגלים נעימים. אפשר לעגון במקום אחד ולהנות מהנוף או לשוט לאן שהרוח תיקח אתכם.. העולם הוא שלכם כשמשכירים יאכטה ליום הולדת. אנחנו בעולם השייט מציעים מגוון של יאכטות יוקרתיות שתוכלו לחגוג בסיפונן כבר ביום ההולדת הקרוב.

יאכטה ליום ההולדת – לא לעשירים בלבד

בשביל להשכיר יאכטה לכמה שעות לא צריך לבקש הלוואה מהבנק, המחירים שלנו אטרקטיבים והעלות משתנה בהתאם לגודל היאכטה שתבחרו, מספר השעות ומספר המשתתפים. אנחנו מספקים כיבוד קל ושתייה קרה ואם תרצו להוסיף עוד תוכלו לבחור מבין האפשרויות הנוספות בעת ההזמנה.  לדוגמה אם תרצו לצאת בראש שקט ללא הכנות אנחנו יכולים לספק ברביקיו ואלכוהול אך תוכלו כמובן להביא זאת בעצמכם ולהפחית את ההוצאה. כחול הים, הרוח הנעימה, צבעי שקיעה  או אורות העיר המנצנצים הם בחסות הטבע וכולם יהיו חלק בלתי נפרד מיום הולדת בלתי נשכח. 

יאכטת יום הולדת מתאימה לכולם

רוצים לחגוג בחיק המשפחה, ולהזמין את כולם ממבוגר עד קטן, יש לנו מענה לכולם. בטיחות קודמת לכל, לכן ילדים מתחת לגיל 12 צריכים להיות בהשגחת מלווה אך הם יוכלו להנות משלל האטרקציות המרגשות שחווית ההפלגה מספקת. אם מזג האוויר מאפשר ניתן לטבול בים או להשתכשך עם אבובים ומתנפחים. שזו אטרקציה שילדים וגם מבוגרים נהנים ממנה.
גם לגיל המבוגר או אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים יש לנו מענה, יש לנו יאכטות נגישות המאפשרות עליה עם כסא גלגלים ומלווה. כך שכולם יוכלו להנות מחוויית הפלגה מרגשת ביאכטת יום ההולדת שלכם.

יום הולדת זוגי

רוצה להפתיע את בן או בת הזוג בהפלגה רומנטית ליום ההולדת, או בהצעת נישואין מרגשת? שייט ביאכטה, שמפניה בכוסות ותפאורה מנצחת יכולים להיות הפתעה רומנטית לאירוע ששניכם לעולם לא תשכחו. על סיפון היאכטה יש לכם פרטיות מלאה, כי בלב ים אין אף אחד ואתם במרכז. תוכלו להזמין את היאכטה להפלגה קצרה לעת שקיעה בשביל להעצים את הרומנטיקה, או בשעות הבוקר הנעימות לטבילה ושיזוף. 

מסיבת יום הולדת

אם אתם רוצים לחגוג בריקודים והילולות יש לנו עבורכם את יאכטת המסיבות שלנו. כדי לחגוג יום הולדת ביאכטה אין צורך להיות בעלים של יאכטה או בעלי רישיון שייט, תוכלו להנות מהשכרת יאכטה ליום ההולדת לכמה שעות או לכל היום,
על השייט אחראי סקיפר כך שתוכלו לבלות בביטחון ושלווה וכמובן יש אפשרות לשכור חבילה מיוחדת ליום הולדת שכוללת כיבוד וקישוט היאכטה לאירוע בהתאם למה שאתם אוהבים.
אפשר לחגוג על יאכטות שעות ארוכות ללא צורך לחזור לחוף, כיוון שהיאכטה מצוידת במקלחת ובמטבחון ואפילו בחדרי שינה, ובציוד שמתאים לשהייה ארוכה. בהתאם למצב הרוח שלכם, אפשר לעצור בלב ים: תוכלו להשתזף, לרקוד, לאכול, ולטבול בים או להפליג הפלגה מהירה וספורטיבית לאוהבי התנועה ונופיו המרהיבים של קו החוף. כדי שלא תפספסו את התאריך הנכון הקליקו כבר היום כדי לשריין לכם יאכטה ליום ההולדת שמח.



לפרטים והזמנות התקשרו: 077-961-2492

סיפון גדול ומרווח, מערכת סאונד משוכללת

חגיגת יום הולדת מקורית ומרגשת

מרפסת נוחה ונגישה לירידה למים, אפשרות לשחות עם אבוב ועוד

מחירי השכרת יאכטות משתנים בהתאם למשך ההפלגה, סוג השייט וכמות האנשים. אנחנו נתאים לכם את החבילה המשתלמת ביותר ונעזור לכם לתכנן את השייט המושלם. תאריך ההפלגה הסופי יקבע בהתאם לבקשותיכם ולמזג האוויר הצפוי. כל היאכטות עוגנות במרינה בתל אביב  ההפלגות יוצאות עם סקיפר מקצועי ועם כל האישורים והביטוחים הנדרשים.

Call us צור קשר דילוג לתוכן