השכרת יאכטה לאירועים

ב- YACHTLV  אנחנו יוצרים זיכרונות וחוויות טובות לכל החיים. בהשכרת יאכטה לאירוע תעניקו לאורחים שלכם אירוע מלא השראה, סיפוק וחגיגה. לארגן אירוע נשמע נחמד, נכון? האמת הפשוטה שלתכנן מסיבה זה עניין מלחיץ ומעמיס. אבל אנחנו יכולים   לעזור לכם לארגן כל אירוע בהתאמה אישית, בקלות ובכיף. לכן זה לא משנה איזה אירוע תרצו להרים, בין אם זאת מסיבת יום הולדת לגיל  70, מסיבת רווקים או רווקות,  או יום גיבוש לעובדים. בכל אירוע שתרצו לקיים אנחנו כאן בשבילכם.

שייט יום גיבוש לעובדים

הרחק מהנוחות של ישיבה בשולחן במשרד ולחיצה על המקלדת, תנו לעובדים לחקור גבולות חדשים ולחוות חוויות מהנות עם בריזה טובה, ים, שמש והרבה כיף. נעזור לך להתאים את הפעילות לאופי החברה כדי שגם המנהלים וגם העובדים יצאו נשכרים.

מסיבת רווקים או רווקות

במסיבה הזו סוף סוף לחתן המיועד ולכלה המתרגשת יהיה שקט וחופש מחודשים ארוכים של תכנונים והכנות. אין כמו נוף כחול עד האופק, פרטיות מלאה והמון משקאות כדי לשחרר את הראש מהדאגות ולהיכנס לאווירה של שמחה וחגיגה לקראת החתונה. נכון, אתם יכולים לעשות את הכל לבד אבל כשמשכירים מאיתנו יאכטה למסיבת רווקים או רווקות כל מה שתצטרכו לעשות הוא לקבוע תאריך ולספר מה תרצו. אנחנו כבר נדאג למשקאות, לכיבוד, לסאונד המעולה ולפאן על הסיפון.

 יום נישואין

רק אתם כזוג או ביחד עם המשפחה והחברים הקרובים, תוכלו לחגוג בנחת ובאהבה את החיים. השכרת יאכטה אצלנו תעניק אווירה של יוקרה ופינוק לכל אירוע,  ולא צריך הרבה כאן כדי להפיק כאן את המירב. התפאורה של הטבע, רחש הגלים והיציאה מהשגרה יהפכו את חגיגת יום הנישואין הזו למרגשת ובלתי נשכחת. אם תרצו להוסיף  להפלגה ארוחה טובה או גבינות ויין כנשנושים נשמח לעזור לכם לארגן את כל הפרטים הקטנים.

יום הולדת על הגלים

אם האהוב או האהובה שלכם תמיד רוצים ללכת לים בכל מצב רוח אז הם כנראה כמונו, מכורים. ליום ההולדת שלהם תוכלו לתת להם את המתנה המושלמת. מסיבה עם כל החברים ביאכטה מפנקת. זה זמן טוב לשחרר את הראש מדאגות, לצחוק ולדבר  עם חברים, לשמוע את הגלים וללגום שמפניה או יין טוב. מצב הרוח השמח מובטח והחוויה תיזכר לעוד שנים. אירוע כזה של שעתיים הפלגה בים- עם כ 10 חברים עולה פחות ממסעדה טובה בעיר או אירוע מורכב. דברו איתנו ונשמח לתת לכם רעיונות   ופרטים נוספים לאירוע יום הולדת על יאכטה מוצלח.

מתנת בר/בת מצווה

זה זמן נהדר לחשוף את הילדים שלכם לחוויות חדשות, לעולם כלי השייט ולריגוש שיש במרחבים פתוחים. תוכלו להשכיר יאכטה לכמה חברות וחברים ונשמח לארגן לכם    הפעלת דייג עם כל הציוד הנדרש או להביא אבובים ומתנפחים שיוכלו פשוט להנות מהים כמו כוכבים. תמונות יפות והמון חיוכים לאינסטגרם והרי לכם חוויה מעשירה ומגבשת לכל הילדים והמבוגרים.

איך אנחנו יכולים לעזור לך להפוך את האירוע למיוחד?

אנא מלאו את הפרטים בדף צור הקשר שלנו ואחד מהצוות ישמח לחזור אליכם עם ההצעות הטובות ביותר והמחירים ליום המיוחד שלכם. בין אם אתם מעוניינים בהפלגת דייג בבוקר  או שייט רומנטי בשקיעה, בהשכרת יאכטה ב- YACHTLV תקבלו מאיתנו יחס קשוב ועזרה בארגון פעילות המים המועדפת עליכם. אל תשכחו לכתוב לנו איזה אירוע תרצו להפיק, מספר האנשים ופרטים נוספים רלוונטיים.
הרגישו חופשי להתייעץ איתנו לגבי נגישות, בטיחות, תנאי מזג אוויר וזמני הפלגות. נשמח לעזור מכל הלב.

הפלגה במרינה תל אביב

 

לפרטים והזמנות התקשרו:      050-6041122

סיפון גדול ומרווח, מערכת סאונד משוכללת

חגיגת יום הולדת מקורית ומרגשת

מרפסת נוחה ונגישה לירידה למים, אפשרות לשחות עם אבוב ועוד

התקשר אלינו או השאר פרטים בטופס למטה ונחזור אליך עם הצעת מחיר משתלמת ללא התחיבות

מחירי השכרת יאכטות משתנים בהתאם למשך ההפלגה, סוג השייט וכמות האנשים. אנחנו נתאים לכם את החבילה המשתלמת ביותר ונעזור לכם לתכנן את השייט המושלם. תאריך ההפלגה הסופי יקבע בהתאם לבקשותיכם ולמזג האוויר הצפוי. כל היאכטות עוגנות במרינה בתל אביב  ההפלגות יוצאות עם סקיפר מקצועי ועם כל האישורים והביטוחים הנדרשים.

Call us צור קשר דילוג לתוכן