יוצאים להפלגה ביאכטה בתל אביב? הכינו את ילדכם לשייט

בין אם אתם שייטים מנוסים או שזו הפעם הראשונה שלכם בהפלגה ביאכטה בתל אביב, תמיד טוב לבוא מוכנים. כמו בכל טיול בטבע, גם לשייט ביאכטה כדאי לעשות הכנה מוקדמת כדי להוריד חששות מהלא נודע ולהנות באופן מקסימלי. על אף שבהפלגות שלנו יש כל מה שצריך- סקיפר מקצועי שתהיו בראש שקט, מוזיקה טובה, אבוב לשכשוך בים ונשנושים. עדיין יש צורך להשגיח על הילדים לאורך כל ההפלגה. לכן הכנו לכם רשימת פעילויות מהנה לפני ובמהלך ההפלגה, שתעלה את המעורבות של הקטנים ותאפשר לכולם להנות מחוויית השייט הנפלאה.

קודם כל מה זו יאכטה?

ממש כמו שעולים על מטוס לראשונה גם עליה על יאכטה יכולה לרגש ולהפחיד, היכרות ראשונית עם כלי השיט עוד כשאתם בבית תעלה את המעורבות וההתרגשות לקראת ההפלגה. אפשר לצייר, לראות סרטונים או לקרוא ספרים על עולם השייט. תוכלו להתחיל מהבסיס כמו לגלות מהן סוגי היאכטות:  קטמרן, מפרשית, מנועית, או ג'ולט. אפשר לצייר ולצבוע את חלקי היאכטה: חרטום, ירכתיים, דופן, קו השדרית, תורן, עוגן, מפרשים, וחבלים. לא לשכוח לתלות את הציורים על המקרר ולספור את הימים עד ההפלגה.

הכרות עם כללי הבטיחות!

לפני העלייה על היאכטה כדאי לשוחח עם הילדים על אמצעי הבטיחות והסכנות המתלוות להפלגה כדי שכולם יצאו בריאים ושמחים. שלושת הדברים העיקריים הם למנוע החלקה, להישמר מכוויות שמש וכמובן התייבשות.

ממש כמו בנסיעה ברכב שילדים לומדים להקליק את חגורת הבטיחות, גם ביאכטה יש לנו את אמצעי בטיחות במים הלא הוא- ווסט ההצלה. חברת ההשכרה תספק את הווסטים שמגיעים במידות שונות ואם יש לכם בבית בדקו אם הווסט עדיין מתאים למידת הילדים. הדבר השני שחשוב למניעת החלקה ביאכטה הוא נעליים עם סוליה מתאימה למשטח חלק. נעליים המיועדות להליכה בתוך המים (לא כפכפים) יתאימו כאן מאוד.
הקברניט שלנו אחראי לכל העניינים הטכניים והבטיחות בהפלגה, הקשיבו להוראותיו ותוכלו לשוט בראש שקט ובלי דאגות.
חכמים בשמש-  על הסיפון ובמים הקרינה חזקה יותר לכן הכינו עם הילדים את בגדי הים, חולצות לייקרה, קרם ההגנה וכובע רחב שוליים.
שתייה- אין מה להכביר במילים, בחרו משקאות אהובים והקפידו על שתיה מרובה.

מה נראה בדרך?

אחד הדברים המרהיבים במהלך הפלגה ביאכטה בתל אביב הוא מראה קו החוף והאופק המרהיב. לפני השייט תוכלו לעבור עם הילדים על מפת קו החוף ועל נקודות חשובות לאורכו – נמל יפו, תל אביב, הרצליה, הארובות של חדרה ובדרום את נמל אשדוד. נצא עם היאכטה מהמרינה בתל אביב ונפליג לאורך החוף. בראות טובה נוכל יחד להתרשם מהנוף המרהיב ולהכיר את הנקודות שבדרך שמתעוררות לחיים. לראות את היבשה מלב ים זו חוויה מעניינת לכל הגילאים.

ים של עולמות חדשים!

כשמוקפים בכחול של הים, מרגישים את הגלים ורואים את השמיים עם העננים והציפורים יש המון דברים על מה לדבר ולחקור.
מה נמצא בכל יאכטה ואפשר לחוד איתו חידות נהדרות לילדים? מצפן! ( הביאו אתכם מצפנים קטנים לילדים) בטבע הכיוונים מקבלים משמעות אחרת ואפשר לשחק משחקים ולחוד חידות הקשורות לכיוונים. כמו מה רואים במערב? לאיזה כיוון אנחנו שטים? מהיכן הרוח מגיעה ועוד.

בנוסף יש עוד כל כך הרבה מה לראות ולהכיר: תצורות העננים, כיווני הרוח, גאות ושפל וסוגי דגים- כל אלו הם חלק מעולם השייט. כל מה שצריך זה למצוא מה שמלהיב את הילדים שלכם ולהמשיך לחקור.

לרקוד, לצוף ולהירגע על היאכטה

רחש הגלים, השמש והיציאה מהשגרה ממלאת את המצברים של כולם בכל גיל. בכל בהפלגה ביאכטה בתל אביב אפשר לפרק את האנרגיה בריקודים על הסיפון עם מוזיקה שאתם אוהבים, לקפוץ על האבוב ולהירטב במים הקרירים וכמובן להירגע על אחת מפינות הרגיעה שביאכטה. אם תזדקקו לדבר נוסף אל תהססו לבקש מאיתנו מראש ונשמח לעזור כדי שתצאו מרוצים.

לפרטים והזמנות התקשרו: 050-6041122

סיפון גדול ומרווח, מערכת סאונד משוכללת

חגיגת יום הולדת מקורית ומרגשת

מרפסת נוחה ונגישה לירידה למים, אפשרות לשחות עם אבוב ועוד

התקשר אלינו או השאר פרטים בטופס למטה ונחזור אליך עם הצעת מחיר משתלמת ללא התחיבות

מחירי השכרת יאכטות משתנים בהתאם למשך ההפלגה, סוג השייט וכמות האנשים. אנחנו נתאים לכם את החבילה המשתלמת ביותר ונעזור לכם לתכנן את השייט המושלם. תאריך ההפלגה הסופי יקבע בהתאם לבקשותיכם ולמזג האוויר הצפוי. כל היאכטות עוגנות במרינה בתל אביב  ההפלגות יוצאות עם סקיפר מקצועי ועם כל האישורים והביטוחים הנדרשים.

Call us צור קשר דילוג לתוכן