הגיע הזמן לשבור שגרה ממסיבות יום ההולדת הרגילות, ולחגוג יום הולדת בחוויה חד פעמית על יאכטה יוקרתית ומפנקת.

הפלגת יום הולדת ב YACHTLV היא מתנה מפתיעה ומקורית בכל גיל ותקופה בחיים. אנו מעניקים חוויה ייחודית באווירה אקסקלוסיבית שתיזכר לתמיד כחגיגת יום הולדת שונה ומרגשת עבור חוגג יום ההולדת, משפחתו וחבריו.

במהלך ההפלגה המשתתפים ייהנו מפינוקים, מוסיקה לבחירתכם, אלכוהול ונשנושים. בכל עת ניתן לקפוץ למים ולטבול בהם או לשחות בים עם אבוב. על סיפון היאכטה ישנם מזרוני שיזוף עליהם ניתן לשכב בשלווה וליהנות מהשמש, הים והבריזה.

אנו מקפידים על הענקת יחס אישי לכל לקוח ולהעדפותיו, ושמים לב לכל פרט קטן כגדול על מנת ליצור חוויה כוללת וייחודית עבור יום ההולדת או האירוע המיוחד. לשם כך, אנו מקשיבים לכל בקשה ונעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם, כאשר אנו נספק את הפינוקים, האווירה, השמש והים.

יאכטת קאטה שלנו כוללת את כל הדרוש לחוויית כיף אולטימטיבית: סיפון גדול ומרווח, מקלחת מים מתוקים על הסיפון, שירותים, מרפסת עם ירידה נוחה למים, אבוב ענק לטבילה בים, מערכת סאונד חדשה ועוצמתית ועוד.



לפרטים והזמנות התקשרו:  077-961-2492

סיפון גדול ומרווח, מערכת סאונד משוכללת

חגיגת יום הולדת מקורית ומרגשת

מרפסת נוחה ונגישה לירידה למים, אפשרות לשחות עם אבוב ועוד

מחירי השכרת יאכטות משתנים בהתאם למשך ההפלגה, סוג השייט וכמות האנשים. אנחנו נתאים לכם את החבילה המשתלמת ביותר ונעזור לכם לתכנן את השייט המושלם. תאריך ההפלגה הסופי יקבע בהתאם לבקשותיכם ולמזג האוויר הצפוי. כל היאכטות עוגנות במרינה בתל אביב  ההפלגות יוצאות עם סקיפר מקצועי ועם כל האישורים והביטוחים הנדרשים.

Call us צור קשר דילוג לתוכן